2010年8月11日水曜日

Our Baby 6w1

2010年5月8日(土)~12日(水)まで、出血の為に入院しました。
絶対安静でトイレ以外は部屋の外に出るのも禁止。
お友達がたくさん来てくれて感謝の日々でした。
日曜日に、宇宙に私が浮いてて、お腹がででーんと大きくなり
私「私、赤ちゃん産んでいいの?!」
神様「いいよー」
との声が聞こえ、次の日からつわりが開始。
お父さんも毎日会いに来てくれて心強かったなぁ。
12日の午前中に超音波で確認したら、あなたの心臓が動いていて、
お母さんは泣いて喜びました。
これから私のお腹でたくさん栄養とって、大きくなってね。
退院した帰りに、お祖母ちゃんと一緒に市役所へ行って母子手帳を貰って来ました。
この日の気持ちは一生忘れません。
お父さんとお母さんの下へ来てくれてありがとう。
これから宜しくね。

I stayed in the hospital from May,5th (Sat),2010 to 12th (Wed) due to bleeding.
Ordered a complete rest, prohibited to even go out of the room except bathroom.
I really appreciate all my friends for coming to see me during the stay. 
On Sunday, mommy was floating in space, and my belly was so big as giant
and I say, "I can have a baby?"
God says "Of course"
The very next day after I heard God, morning sickness had just begun.
It was quite encouraging that your dady came to see us every day.
In the morning on 12th, making sure with ultra sound, your heart was beating firmly.
I was so happy that I cried 

0 件のコメント:

コメントを投稿